Tuesday, March 12, 2013

Too Easy

This is a hoot:

A satirical item published last week purporting that economist Paul Krugman had filed for bankruptcy has spread to Boston.com and the conservative website Breitbart this morning.

The item originated in The Daily Currant, a satirical news site. Austria’s Format online magazine picked it up, and their report was subsequently cited by Boston.com. Then it spread to Breitbart.

Mr. Krugman notes: “Now, if you’ll excuse me, I have to go give a lavishly paid speech to Friends of Hamas.”

Hey, Breitbart, your shoe’s untied.